joi, 22 decembrie 2011

Cimitire Secrete

Am găsit un filmuleț interesant pe youtube care prezintă modificarea de către cadastru a unei zone din sudul orașului Mizil și mutarea ei pe harta într-o locație putin mai îndepărtată de locul despre care este vorba pentru a nu se observa cimitirul unde erau îngropați cei asasinați de securitate.



Update: 11:19 PM,22-12-2011 *Videoclipul a fost făcut privat de către cel care l-a postat pe youtube de frica ca acesta sa nu rămână fără cont. Totuși este destul de interesant subiectul. Eu unul stau în acest oraș de peste 20 de ani dar nu știam de existenta unui astfel de cimitir. Daca cineva știe mai multe informații are liber la comentarii.

4 comentarii:

Hamster spunea...

Bunica mea e din Mizil, ea nu mai e in viata, dar se pare ca in zona s-au petrecut multe lucruri de care nu se mai stie nimic. A nu se uita ca nu e departe de Baragan. Pe locatia cu pricina satenii din jur spun ca au existat o scoala si o biserica, toate au fost demolate in anii '70 impreuna cu acest cimitir, ras complet din motive aparent necunoscute. Se pare ca exista teama de a cultiva acel teren , poate din cauza faptului ca a fost o biserica acolo, satenii se feresc. Mai lipsesc fantomele, cine stie, o expeditie in noaptea de Halloween ar fi interesanta pentru amatori. Ceea ce nu inseamna ca glumesc cu ceea ce s-a intamplat pe vremea sinistrei epoci comuniste.

1acolo spunea...

Da,ai dreptate,pe locul acela a existat un cimitir dar și o biserica și acum lumea are teama de a mai cultiva acel teren.

Hamster spunea...

Buna ziua Cosmin,

Am postat astazi un comentariu pe blog ul lui "Esteu", la articolul referitor la Adrian Paunescu. Sunt de multi ani in strainatate, dar familia mea e din Mizil, una dintre cele mai mari din zona. Daca vrei sa dezvoltam discutia, RDV pe FB.
Da, descoperirea este cam macabra, se pare ca in tara exista multe locuri de acest gen, dar Mizilul era in drum spre Baragan si nu exista explicatie logica la daramarea bisericii si a cimitirului. Poate ai auzit de Mosia Maracini.
Ma doare sa vad cum vorbeste lumea astzi despre Mizil altadata un orasel f cochet si cu lume buna, rafinata.
Insa, datorita unor istorii de familie si a bunicii, nu numai ca am ajuns sa patrund istoria Mizilului, dar m-am atasat de el si imi doresc enorm sa gasesc cat mai multe persoane interesate de a face o reabilitare istorica si a o reda atat romanilor, cat si strainilor interesati.
Numai bine si Craciun Fericit.

1acolo spunea...

Care este numele de utilizator de pe facebook?

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog