marți, 22 noiembrie 2011

Tohani Paragliding Site

Am creat o pagina pt fanii de Paragliding pe cel mai mare site cu locuri unde poti sa practici Paragliding.Un loc frumos pentru acest sport se afla la nord de orasul Mizil,judetul Prahova,in jurul Tohaniului.Pagina nu este completa,mai trebuiesc adaugate multe informatii asa ca daca cineva citeste acest post si stie mai multe informatii despre paragliding si despre acest loc de lansare,cel de la nord de Mizil (Tohani),este rugat frumos sa dea o mana de ajutor pt a face aceasta pagina mai completa si corecta.

Un comentariu:

Costin Comba spunea...

Salut. Multumesc pentru interesul acordat blogului meu. Cu privire la cererea de Link Exchange, iti raspund aici, pentru ca nu am gasit alta modalitate.
Eu iti pot pune blogul pe :
www.romanicateiubesc.blogspot.com
www.bycetateanu.wordpress.com

iar tu sa pui pe blogul tau adresa blogului meu de fotografie :
www.costin-comba.blogspot.com
Daca esti de acord, astept un raspuns la mine pe blog la rubrica in speta. Te salut.

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog