duminică, 25 iulie 2010

Avem o tara frumoasa





Azi am parcurs peste 470 de km.Sunt rupt de oboseala dar a meritat.Am fost și am văzut locuri pe care nu le văzusem pana azi.Dimineață în jurul orei 7 am plecat din Mizil cu un prieten spre Buzău.In Buzău alți 2 prieteni ni s-au alăturat.Destinația a fost localitatea Sâmbăta de Sus unde se afla Mănăstirea Brâncoveanu.Din Buzău am continuat drumul spre Brașov pe Valea Buzăului.Aici nu trebuie sa ratați orașul Nehoiu care este foarte drăguț și Barajul Siriu.Intram în Covasna și ne minunam de frumusețea peisajului.Multa verdeață în jur,pășuni și păduri cât vezi cu ochii.Verdele e culoarea de baza.Urmează județul Brașov cu Prejmer și Harman și desigur orașul Brașov,oraș de care m-am îndrăgostit de când l-am vizitat prima oara.Sa nu uitam de Municipiul Făgăraș cu cetatea Făgăraș.Am ajuns la Sâmbăta de Sus,aer curat,oameni din toate colțurile tarii și o mânăstire cu un stil aparte.La întoarcere din cauza traficului intens de pe DN 1,Politia ne-a îndrumat pe DN 1A prin Cheia.Nici pe acest drum traficul n-a fost ok dar într-un târziu am ajuns acasă.

Niciun comentariu:

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog