marți, 26 ianuarie 2010

Jos Cenzura !

In ziua de azi trebuie sa fii pupincurist ca sa poți sa-ți dai cu părerea pe un blog cum este cel al lui Iliescu . Am vrut și eu sa-mi dau cu părerea despre situația actuala din PSD și am lăsat un comentariu de genul:"Comuniștii se mănâncă intre ei".Ce e rău în comentariul asta? Se pare ca domnul Iliescu se simte și chiar este comunist,pt ca pe blogul lui personal cenzura este în floare.Comentariul meu n-a apărut și m-am enervat,oricum bătrânelul asta e vinovat pt moartea a multi romani în '89 și '90 însă nu recunoaște,pai cine e fraier sa recunoască asemenea fapte,faza e ca el scapă nevinovat.Sa revenim la întâmplare.I-am mai lăsat un comentariu de genul:"Jos cenzura! E clar ca ați rămas comuniști în adâncul sufletelor voastre,cenzura e în floare la voi,nu lăsați lumea sa-și exprime părerea personala.Aici pe blog pot sa comenteze numai pupincuriștii..." Si ce? N-am dreptate? Intra și tu sa vezi cine comentează blogul ala și ce fel de comentarii sunt.
Pana data viitoare,toate cele bune!

7 comentarii:

Piperusha spunea...

Probabil Iliescu nu-şi administrează personal situl, iar websluga lui face exces de zel.

Nu contează, până la urmă. Oricum nu aveai cum să obţii un feedback sincer acolo. Mai bine scrie-ţi opinia acolo unde ştii că îţi este luată în seamă...

1acolo spunea...

Sper sa plătească pt tot ceea ce a făcut in'89 și '90 ... Atât !

achilianu spunea...

Pe blogul personal fiecare face ce vrea, nu?
sanatate...

1acolo spunea...

Total aiurea,eu am vrut sa evidențiez faptul ca e comunist și ca accepta doar mesajele pupincuriștilor.Sănătate!

Mihai Pop spunea...

nu doar pe blogurile politicienilor, dar si ale simaptizantilor se cenzureaza idei, adevar, etc.

ca ultrajul e normal sa fie cenzurat.. nu dau acum exemple, insa poate si achilianu e printre ei, daca sustine atitudinea lui iliescu sau a administratorului blogului

1acolo spunea...

Asa e,ai dreptate.Poate ne confirma/infirma Achilianu dacă este sau nu simpatizantul lui Iliescu :))

Anonim spunea...

Da, probabil, de aceea este

Banner Zone

unirea republicii moldova cu romania actiune2012

Vizitatori

free counters

Arhivă blog